Start en telefon telefonsvarer

Vores forskning har slået op i hundredvis af mand og kone iværksættere, der begynder med et par tusind dollars i lånte midler, og en masse ambition Ekstrapolationsfaktoren $250.000 eller mere efter et par år i erhvervslivet.

Det spændende er, at døren stÃ¥r vidt Ã¥ben for dig at gøre det samme! Efterspørgslen efter Telefonsvarerservice vokser! Fremkomsten af elektroniske besvare enheder i ikke selv begynder at bremse denne efterspørgsel! Mange mennesker er helt “slukket” af frustration af forventer at tale med en “levende person”, og at lytte til en optagelse, der rÃ¥dgiver den besøgende til at efterlade en besked pÃ¥ lyden af tonen. Forbitrelse af denne art kan undertiden koste en virksomhed person tusindvis af dollars i tabt fortjeneste. Realisere dette, ønsker dagens vellykket business person det personlige præg af en venlig, professionel “sekretær” besvare deres telefoner til dem.

Professionel telefonsvarer operatør kan passere langs de rigtige budskaber til de forskellige opkaldere, tage beskeder, få præciseringer og endda oprettet møder med særlige kunder. I mange tilfælde forretningsmænd kommer til tyk af operatører på deres telefon telefonsvarer som afgørende for deres succes, og ofte belønne dem dem med særlige fordele eller bonusser når en særdeles lukrativ aftale er lukket på grund af høflig og effektiv service af folk på telefonsvarer.

For at fÃ¥ startet korrekt, skal du en indledende investering pÃ¥ omkring $10.000 til udstyr og faciliteter, samt driftskapital. I begyndelsen, med en 2 person operation, kan du have din operatør sælger via telefon, mens du foretager i-person salg opkald. Du kan ogsÃ¥ tilføje et par af “sultne” Kommissionen sælgere til at line op en god liste over konti sÃ¥ hurtigt som muligt. Disse bestræbelser vil tage planlægning og koordinering, fordi du ikke vil to forskellige sælgere ringer pÃ¥ den samme udsigt.

Du kan begynde at opererer ud af en ekstra soveværelse eller din garage–skal du faste omstilling fra telefonselskabet–med planer om at flytte din operation i mere formelle kvarte pÃ¥ et senere tidspunkt. Det er imidlertid ganske dyrt og tidskrævende at have et omstillingsbord flyttede nÃ¥r det er blevet installeret. Vores forslag ville være at finde en “begyndelsen” lille kontor, og har planer om at blive der i mindst 5 Ã¥r fra starten.

Mange operationer begynder i en lille 200 til 300 kvadratfod økonomi kontorplacering, og som deres vækst warrants, åbne et andet sted med plads til eventuel udvidelse til at omfatte 3 eller flere oversigter. Vores forskning har fundet, at du skal bruge gennemsnitligt 85 faste kunder pr. omstillingsbord for at realisere en mindste fortjeneste efter udgifter.

Næsten alle med et visitkort vil være en god udsigt til dine tjenester. Folk, der arbejder ud af deres hjem er en meget gode udsigter, især dem holde regelmæssige job mens sort med en deltids virksomheder af deres egne. Alle sælgere er et kundeemne, mennesker, der arbejder pÃ¥ en 24 timers “vagt” basis, reparation service virksomhedsejere som plumers, elektrikere, LÃ¥sesmede og auto mekanik… Der er andre former for tjenester, der vil være interesseret, sÃ¥som virksomheder, ambulance, bugsering, frivillige brandvæsen, survey organisationer og kunden klage afdelinger af stort set alle virksomheder i dit omrÃ¥de… Med alle midler Glem ikke at læger, tandlæger og andre fagfolk!

En masse begyndere start ved at levere service kun for disse intermitterende brugere. Disse mennesker “sætte ud ordet” at hvis de ikke kan nÃ¥s pÃ¥ deres regelmæssige antal efter 4 eller 5 ringe, Kalderen skal ringe nummeret pÃ¥ telefonsvarer. Telefonsvarer, som i dette tilfælde er bare en husmor besvare hendes hjem telefonen, tager den kaldende besked og videresender det til kunden eller holder det indtil han checker ind med hende. Meget enkel, meget let og meget rentable!

Normalt efter sÃ¥dan en “shoestring” operation har 15 til 20 gæster. Det er nødvendigt at installere en telefon med flere indgÃ¥ende linjer. Omkostninger og spørgsmÃ¥l om telefonselskab kan blive fjernet ved at købe din egen telefon og forklare, at din har flere teenagere i familien. NÃ¥r du har 35-50 gæster er det imidlertid tid til at ekspandere i en kommerciel drift komplet med omstilling og lejede operatører.

De gennemsnitlige priser at opkræve betaling for tjenesten skal være omkring $35 per mÃ¥ned for et angivet antal opkald–normalt 70 til 75–med et tillæg pÃ¥ 25 cent for hvert opkald ud over dette antal. Andre som “wake-up” og pÃ¥mindelse opkald for udnævnelser, faktureres normalt pÃ¥ grundlag af “pr. opkald” pÃ¥ omkring 50 cents pr opkald.

De fleste Telefonsvarerservice giver en række andre tjenester til at holde deres operatører travlt i tiderne når der ikke er nogen indgående opkald. Disse tjenesteydelser variere form at skrive, kuvert adressering, computer input tjenester, kuvert udstopning, abonnement hverve og Bestil fulfillment postordre operatører til at gennemgå bøger til udgivelse af agenter. I de seneste år, har nogle endda inkluderet privat post office, mail drop og videresendelse tjenester. Det vigtigste er at holde din operatører travlt med at gøre nogle form for arbejde, der gør penge for dig.

NÃ¥r du beslutter at lease en office fÃ¥ gÃ¥r, komplet med omstillingsbord–det er vigtigt, at du forsøger at komme sÃ¥ tæt pÃ¥ telefon-selskab skifter eller exchange station som muligt. Dette skyldes de kilometertal omkostninger det vil koste dig for fastnet. Husk ogsÃ¥, at hver exchange station hÃ¥ndterer præfikser begrænset til kunder inden for en vis radius af denne station. Hvad alt dette betyder, at hvis de fleste af virksomhederne i dit omrÃ¥de har præfikset 234 og 345, vil du finde din besvarelse tjenester kontorer sÃ¥ tæt pÃ¥ den station, der betjener disse præfikser som muligt. Grundlæggende installation og opsætning af en omstilling vil koste dig tæt pÃ¥ $4.000…

Generelt, en metro befolkning på 35.000 mennesker vil støtte en telefon svartjeneste håber på $50.000 om året; 75.000 til 80.000 mennesker vil være behov for $100,000 og $150,000 folk for $200.000 om året eller mere. For mere hjælp og yderligere oplysninger, ville det være klogt at kontakte den tilknyttede telefon besvarelse Exchange, Inc. Denne organisation industriens vagthund gruppe kan ajourføre du på gældende praksis og tendenser.

I mellemtiden, i at oprette dine egne faciliteter holde dine omkostninger i overensstemmelse med et realistisk billede af dit forventede første Ã¥r indkomst. Det should’t være vanskeligt at finde billig leje plads i en ældre bygning ikke langt fra telefonselskabets exchange bygning – telefonselskabet er normalt lige sÃ¥ tilbageholdende med at betale høje leje, som du er… Lokalisering i en ældre, mindre end “smuk” bygning bør ikke aflede opmærksomheden fra din virksomhed fordi nogle af dine gæster nogensinde rent faktisk vil se dine kontorer. De fleste vil Tilmeld din tjenester enten gennem din i-person salg opkald pÃ¥ dem, eller din telefon hverve indsats og sende deres betalinger i via mail.

Du skal bruge 125 kvadratfod af rummet for hver en lille reception, som også kan fordoble som en rasteplads for din operatører og generel kontorområde for bogholderi, fakturering og andre administrative funktioner. Være sikker på der er praktisk toilet faciliteter samt.

Før installation af din første omstillingsbord, vil telefonselskabet kræver inspektion af dit kontor, hovedsagelig til at afgøre, om gulvet er stærk nok til at bære vægten af oversigten. Spar dig selv en masse frustration ved at forklare dette til ejendomsmæglerne eller bygning ledere, før de begynder at vise dig, hvad der er tilgængeligt. Det bedste er at bede om bekræftede kopier af den oprindelige bygning tegninger eller tidligere kontrolrapporter, og har disse ved hånden når du kontakte telefonselskabet.

NÃ¥r du er klar til at gÃ¥, overveje de holdninger og følelser af de mennesker, der vil arbejde mange timer pÃ¥ oversigterne for dig–investere i nogle cherry maling til væggene, ikke-blænding belysning, tæpperne for gulve og et par væg udskrifter, billeder eller andet dekorationer. Kig rundt for gode brugte kontormøbler og købe eller lease kun hvad er absolut nødvendigt. En lommeregner og en brugt manuel skrivemaskine vil fungere fint, indtil du fÃ¥r virksomheden kørende pÃ¥ en særlig pÃ¥lidelige rentabel.

Når du bestiller din første omstillingsbord, lytte til telefon-selskab instruktion, læse betjeningsvejledningen og deltage i deres kurser. Jo mere du ved om udstyret, jo lettere det gonna være at betjene den, og jo mere vil du forstå din profit potentialer.

Traditionelle telefon selskab omstillingsbord er kendt som model 557 eller TAS-100. Dette board håndterer 100 indgående sekretærservice linjer og 15 office trunk linjer, med dette bord, du har kapaciteter af modtagende indgående opkald og foretager udgående opkald på samme tid. Du har også en besvare forretningsområde, som kan bruges som dit nummer til kunder der ønsker at bruge dit nummer som deres forretning nummer og/eller særlige begivenheder som et særligt nummer for undersøgelsen svar eller telefon ordrer som annonceret på tv for en-gang-kun salgsfremmende foranstaltninger.

Selv om du har kapaciteter af 100 indgÃ¥ende linjer, bør du aktivere mere end 5 eller 10 mere end dine faktiske kundeliste. EfterhÃ¥nden som du tilføjer til din kundeliste, er det sÃ¥ en enkel sag for teleselskabet til at aktivere eller “tie-in” efter dine behov. Din leje leasingydelser til teleselskabet for udstyr omfatter vedligeholdelse, sÃ¥ nÃ¥r du har et problem eller noget ikke fungerer korrekt efter behov, ring og Spørg telefonselskabet til at sende en reparatører.

Nogle af ekstramateriale fÃ¥r du med dit bord omfatter en “tavshedspligt” switch. Denne funktion forhindrer, at en operatør lytter, hvis en kunde har allerede tog sin telefon og besvarede opkaldet, men det forhindrer ikke kunden fra afhente sin telefon, nÃ¥r operatøren har besvaret. Kunden kan ved ansøgning operatøren til at hænge op og gennemføre uanset samtale, han ønsker med, der ringer.

En anden feature er “position-opdeling” nøglen. Dette indebærer at tilslutte et andet headset og bare dreje nøglen for at aktivere to operatører at arbejde samme bord i en særlig travl periode.

Når dine kunder ønsker at kalder for at tjekke med dig for eventuelle meddelelser, du kan få dem kalde deres eget nummer, hvis de ringer fra et andet nummer, eller pre udpeget hovedforbindelse. De fleste svartjeneste ejere udstyr virker begge veje, indtil de beslutter det system, der fungerer bedst for dem. Uanset hvilken metode vælges endelig bør besluttes med effektiviteten af operatører i tankerne.

Ud over din omstillingsbord, skal du installere en ur og besked stativer. Disse er ideelt beliggende over eller pÃ¥ toppen af din omstillingsbord. Operatøren tager opkaldet, jots ned beskeden, slag ur og hurtigt glider det ind i kundens meddelelsesboks. NÃ¥r kunden ringer til hans meddelelser operatoren henter meddelelserne fra hans meddelelsesboks, læser dem til ham igen slag ur med hver besked slip og falder dem ind i en “død meddelelsesboks”.

Du bør holde disse besked følgesedler for alt på fakturering tid, så det er en god idé at have hver operatør filen dem i din kunde mapper, som de er færdige med deres vagter om bord. fastholdelse af disse besked glider i mindst 30 dage er ikke påkrævet, men det er en god politik til praksis. Du kan finde en kunde vil kontrollere, om en meddelelse modtages eller dobbelttjekke hans fakturering mod dine poster.

Dybest set kan din besked rack være enten Due hul rum i en trækasse, designet og bygget til at passe din plads eller en lazy Susan klip svarende til hvad restauranter bruger til fastfood ordrer. Under alle omstændigheder bør ikke du har noget problem i at finde, hvad du har brug for på det åbne marked.

Det er ikke nødvendigt, at du har specielt designet eller udskrives beskeden underkjoler, men du bør have en rigelig forsyning tilgængelige og inden for nem adgang til dine operatører. Enkel 4 x 5 tommer puder bør være alt hvad du skal bruge, og hvis du vil tjekke med din lokale hurtig trykkerier, du vil finde de fleste af dem villige til at gøre en tusind eller sÃ¥ puder af 50 til 100 sider hver, fra skrot papir, for næsten næsten ingenting. Et andet vigtigt at planlægge pÃ¥–købe engros masser og holde handy for din operatører–er penne. Det kan være irriterende, indtil virksomheden er pÃ¥ grundlag af sunde rentabilitet, men i en travl mÃ¥ned, en operatør kan nemt gÃ¥ igennem 100 eller flere kuglepenne. Ikke kæmpe hvordan og hvorfor bare oplade det op som en virksomhed bekostning og orden mere penne.

Du skal bruge nogle form for opretholdelse af grundlæggende kundeoplysninger såsom adresse, navn og nummer til at kontakte i en nødsituation og eventuelle særlige besvare instruktioner. For dette, simpelthen gå med 3 x 5 eller 4 x 5 kartotekskort og placere dem i hver enkelt kundes besked slot for nem operatør reference. Mange tjenester har disse kort, lamineret i plast til at forhindre dem i at få snavset eller forværres med konstant brug.

Effektivitet er navnet pÃ¥ vejen, der fører til overskud i enhver lille virksomhed, sÃ¥ nÃ¥r du begynder et omstillingsbord, Sørg for at du har denne holdning-opdeling nøgle, og at du balance i bestyrelsen. Med andre ord ikke sætte alle dine lignende kunder–som plumers, elektrikere og læger pÃ¥ den ene side af brættet. I stedet opdele dem pÃ¥ tværs af dit bord–halvdelen pÃ¥ dem pÃ¥ én side og den anden halvdel pÃ¥ anden siden. Dette vil gøre det muligt for dig at sætte to operatører pÃ¥ bestyrelsen i tider med nød. Din kunde linjer skal fordeles efter brug i bestyrelsen for maksimal effektivitet af din operation.

Hver gang en kunde “tegn” til din services skal du have ham underskrive en simpel kontrakt, der angiver navn og adresse pÃ¥ virksomheden at blive faktureret for tjenesten, og har indtastet navn samt underskrift af den person, der bemyndiger servicen. Der skal ogsÃ¥ være plads pÃ¥ denne kontrakt for alternative telefonnumre, navne og adresser samt telefonnumre for personer at kontakte i tilfælde af nødsituation, og eventuelle særlige besvare instruktioner klienten mÃ¥ske ønsker du at bruge. Glem ikke at medtage delsætningen kræver 30-dages anmeldelse af service annullering af parterne i kontrakten. Det er ogsÃ¥ en god idé at sige at en hel mÃ¥ned betaling skal ske for enhver delvis mÃ¥neds forbrug, for at dække eventuelle omkostninger, Afbryd. Du sandsynligvis ønsker at fastsætte, at den sidste mÃ¥ned base gebyrer skal betales pÃ¥ tidspunktet for service godkendelse, for at øge din driftskapital situation.

Check med teleselskabet–find ud hvis de eller du er til at fakturere kunden for hook-up gebyrer og linjen i din oversigt. Med alle midler, fÃ¥ alt skrevet og fuldt forklaret i kontrakten. Du vil være penge videre ved at betale en god kontrakt, ikke at lægge alt, hvad du ønsker i en juridisk kontrakt, der ikke kun beskytter yo

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *