Minimere din Office og udstyr startomkostninger

Når du konfigurerer dit kontorområde har du overveje kunder, leverandører, familie, naboer og dig selv. Balancen er let at opnå, når du holder i tankerne funktionen dobbelt dit hjem har fra nu af: et hjem og kontor. Nedenfor skitserer jeg baby-skridt, der vil hjælpe dig med at opnå denne balance.
Definere dit arbejdsområde
Dette er det første skridt pÃ¥ din vej til succes. Hvis du ikke har en defineret arbejdsomrÃ¥de, et sted der siger at du “mens du er her, du er pÃ¥ arbejde!”, sÃ¥ du vil sandsynligvis snuble i en masse distraktioner og ved udgangen af dag vil du blive overrasket over hvor lidt du har gjort. Du bør ikke begrænse din idé af arbejdsomrÃ¥det til rummet kun. Overveje tidsdimensioner, ogsÃ¥. Din coach kunne være dit kontor, hvis din familie ved at du arbejder og ikke sove, petting katten eller se TV.
Du bør altid Husk på dine omkostninger. Hvis definere dit område betyder drywall, ville købe den awesome coach og et nyt tæppe, så du bedre genoverveje. Din virksomhed vil være temmelig langsom i de første par måneder, så du ville bedre spare disse penge for fremme og sikre dine grundlæggende udgifter.
Udstyre det
Udstyr er altid en to-sidet sag — du nødt til at holde dine omkostninger pÃ¥ et minimum og pÃ¥ samme tid du har til at være professionel og ikke se “billige”.
Det første sted at begynde at skære dine omkostninger er møbler. Tror classic, tror brugte, og at professionel brug! MÃ¥ ikke falde for det splinternye pÃ¥fyldning kabinet til “privat brug” — det er sandsynligt, at blive forældede meget snart og falder fra hinanden lige nÃ¥r du har brug for det. Du vil være bedre stillet med en komfortabel brugte stol, bord og pÃ¥fyldning kabinet, der faktisk blev anvendt og viste sig for at være robust nok.
Nu, lad os se pÃ¥ “værktøjerne”. I de fleste tilfælde udgør de af computeren, tastatur, mus, printer og dit websted. Det er min personlige observation, at de mest følsomme stykker udstyr er musen og tastaturet, sÃ¥ jeg vil anbefale, at du overveje den bedste kvalitet til disse to. Din skærm er ogsÃ¥ meget vigtigt, men jeg har fundet, at du ikke behøver Sony for at føle sig godt tilpas og holde dine øjne sunde. Et godt alternativ er CTX.
Endelig, lad os se på din hjemmeside. Din hjemmeside er din butik-front og her, du bliver nødt til at gå en ekstra mil for at skabe et godt første indtryk. Hvis du har råd til det, vil jeg anbefale at du hyre en professionel webdesigner. Men hvis pengene er stramme, der er forskellige alternativer, der vil hjælpe dig med at oprette et professionelt image. En af mine favoritter er BigStep (), der vil hjælpe dig med at oprette dit websted i flere nemme trin. En anden god kilde er arbejder Solo () og den SCORE program (), der tilbyder gratis rådgivning til over 500 kategorier. Når du har din hjemmeside klar til at blive offentliggjort, bør du tænke på at finde en vært for det og sikre dit eget domænenavn. InterNIC viser de store ISP (her). Der er nogle meget gode løsninger: bfmid = 12768212 & siteid = 37618938 & bfpage = home tilbyder 200 MB plads på nettet til $200 upfront uden nogen månedlige gebyrer. Dette er en god deal, især hvis du planlægger at holde i virksomhed i mindst et år. Her: du kan sikre din virksomhedsnavn gratis (den gratis service leveres med en navigationslinje) eller opgradere til den deluxe version.
Tænke sikkerhed
Dette afsnit indeholder noget, der kan bringe din virksomhed – fra mund til mund at kunde udløst i et stykke legetøj og brækkede halsen til en dyr retssag for skader. Ikke afvise nogen af disse muligheder og forskning omhyggeligt, hvordan at sikre og beskytte din forretning.
Endelig, jeg ønsker dig succes med din nyfødte virksomhed!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *