Den overraskende sandhed om Cold Calling

GAMLE salg GURU myte # 1 “koldt opkald er et talspil”

Når alle du kender, er den traditionelle måde at cold calling, er sælger faktisk et tal spil.Ja, du kan kalde folk igen og igen. Du kan også jage dem indtil de lytte bare for at du går væk.

Har du nogensinde spekuleret over, hvordan nogen kom med “numre spil koncept?” Det var virkelig om, at vi hele tiden oplever når de foretager koldt afvist.Chefen sagde bare at ringe til en anden, og så vi gjorde. Ideen er, at hvis vi kalder en hundrede mennesker om dagen, så vi bør presse ud mindst et par gode kundeemner. Dog er der en bedre og lettere måde at få dit produkt eller service besked på–alle på et opkald.

Hvis du blot ændre din cold calling tilgang, vil du gøre færre opkald og mere salg.Hvordan? Ved at deltage i samtaler. Ja, det er rigtigt. Bare tale med folk… i din normale tone i stemmen, og uden den sædvanlige salgstale tilgang. Når vi fokuserer på forhold i stedet for salgsteknik, kalder vi med foregribelse af møde nogen nye. Vi ser frem til en behagelig samtale til at finde ud af, om vi kan være af service.

Anden personen føles subtilt men kraftfuldt denne tankegang.Du ikke længere opfylder med forsvar og modstand fra starten. Der vil dramatisk ændre den måde, folk reagerer på dine koldt opkald.

GAMLE kolde kræver GURU myte # 2 “Brug en sales script”

Folk kan fortælle, når du læser fra et script, selv hvis du tror du er temmelig god til det. Der er bare noget personligt om en sales script, og folk samle op på der.At blive kunstige straks tags du som en typisk sælger. Derfor, hvis du kan lære at få dit budskab igennem på en anden måde, så vil du fjerne de negative udløser, der kan miste dit salg inden for sekunder.

Så igen, er bedst måde at begynde med en samtale.Forudse en dialog, ikke en monolog. Folk vil reagere langt mere positivt. Når du tillader en samtale være naturlige og for at “ånde”, de kender er du til stede og lytter. T hat føles godt at en person, der er nødt til at “afværge” sælgere, der taler virkelig bare billboards.

GAMLE kolde kræver GURU myte # 3 “Fokus på at lukke salget”

Er du “går i for dræbe” med din afsluttende salg teknik?Hvis du er, kan du ende med at dræbe din aftale i stedet.

Gamle kolde opfordrer salgsteknik gør intet mere end pres potentielle kunder.De føler, at de er jagtet. Hvad gør de fleste mennesker, når de føler jagtede? De kører! De naturligvis ønsker at trække sig tilbage fra dette pres – og dette pres er du.

Så lære at undgå “push-pull” dynamikken mellem dig og den potentielle kunde.Du finder faktisk salgsprocessen fremskridt meget mere naturligt (og oftere) end når du tvinger ting.

I denne gamle myte er ideen, at hvis et salg er tabt, det er normalt i slutningen af salgsprocessen.Sandheden er, at det ofte har mistet i begyndelsen af den kolde opkald. Når alle du laver går til et salg, kan anden personen fornemme det, uanset hvor godt du synes det er camoufleret. Når en person registrerer denne salgspres, “The Wall” går op og forsvaret kommer. Så holde sig væk fra fokus på at gøre salget. Snarere, dit mål er altid at opdage, om du og dine potentielle kunder er en god pasform.

Jeg kan ikke fortælle dig, hvor nyttige disse nye ideer har været i mit eget liv og livet for hundredvis af andre der har prøvet det. Det er ikke altid let at kaste de gamle kolde kaldende myter.Ikke desto mindre, det er det værd. Med lidt øvelse, vil du komme til et sted for faktisk nyder dine kolde opkald og få bedre resultater.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *